Slowbiznes

Apostroff

Gdy rozmyślałam nad nazwą dla swojego przedsięwzięcia, miałam w głowie wyobrażenie tego, na czym mi zależało w nowej rzeczywistości zawodowej. A mianowicie:

– chciałam pracować dla dobra drugiego człowieka, 

– to co symbolicznie oznacza się h2h, czyli human to human, było dla mnie kluczowe,

– chciałam wspierać takich jak ja, osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą,  mikroprzedsiębiorców zatrudniających niewiele osób oraz artystów i twórców,

– świadczyć usługi zwiększające znajomość ich usług lub produktów, budujące ich dobry i nowoczesny wizerunek, przyczyniające się do zwiększenia obrotów, a zarazem ułatwiające im życie,

– zależało mi też na tym, aby móc liczyć na szybkie decyzje, prostą i bezpośrednią komunikację.

Dlatego znak pisarski apostrof wydał mi się najbardziej adekwatnym, najlepszym i najprostszym symbolem tego, co chciałabym oferować swojemu klientowi. Apostrof bowiem pojawia się, by ułatwiać.

Starałam się znaleźć symbol związany z moją predylekcją do kultury i języka francuskiego, do pracy z tekstami, którą bardzo lubię, a zarazem ilustrujący pozycjonowanie się poza głównym nurtem spraw i zgiełku wielkiego świata biznesu.

Pragnęłam powrotu do spraw prostych, skrojonych na ludzką skalę, bez nadbudowy struktur, hierarchii i procedur.

Tak narodził się APOSTROFF.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *